Показано матеріалів: 1-18
21 січня 2015 року у Бірківському НВК було проведено свято математики, на якому учнів школи було ознайомлено із видатними математиками, зокрема із земляком міста Лубни Астрябом Олександром Матвійовичем. |
Виховний захід Тема. «Природа – наш дім, а ми – господарі в нім». Мета.
Розширити знання учнів про значення природи у житті людей та їх вплив на
навколишнє середовище; формувати основи екологічної культури; ознайомити із
заходами щодо охорони природи в Україні; виховувати любов до природи, бережливе
ставлення до неї та бажання прийти їй на допомогу, виховувати почуття особистої
відповідальності за природу рідного краю, своєї Батьківщини. Обладнання. Презентація, аудіозапис «Голоси птахів», горщик з маленькою рослиною,
плакати, присвячені охороні природи.
|
Чому ми святкуємо 23 лютого? |
19 грудня відбулося свято Святого Миколая! |
Моральний кодекс школи 7
правил поводження в класі |
ЗАГАЛЬНІ
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ ПОВЕДІНКА УЧНІВ НА ПЕРЕРВАХ ПОВЕДІНКА
УЧНІВ В ЇДАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ ПРАВИЛА
ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ЕКСКУРСІЇ ОБОВ’ЯЗКИ
ЧЕРГОВОГО ПО КЛАСУ |
Виховання
– це творчість, це найвища коштовність, про яку педагог повинен постійно дбати.
А його праця – це стежина, по якій дитина піднімається до вершини морального
благородства та шкільної зрілості. |
Звернення до Українського народу з нагоди 22-ї річниці проведення Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України |
Опис системи роботи вчителя початкових
класів Бірківського НВК П’ятак Євгенії
Миколаївни Формування учня як самостійної, ініціативної,
вдумливої особистості буде успішним,
якщо вчитель потурбується про це з першого проведеного уроку. Тому я вважаю, що
одним з найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх
необхідними вміннями і навичками, є впровадження активних форм і методів
навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри. Гра є незмінним
важелем розумового розвитку дитини. Ігрову форму занять створюю за допомогою
ігрових ситуацій, поступово ускладнюючи й урізноманітнюючи їх у міру
нагромадження в учнів знань, вироблення
вмінь і навичок, засвоєння правил гри, розвитку пам’яті, виховання кмітливості,
самостійності, наполегливості. |